Hoe verder? - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van nondekanon - WaarBenJij.nu Hoe verder? - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van nondekanon - WaarBenJij.nu

Hoe verder?

Blijf op de hoogte en volg

23 Februari 2014 | Filipijnen, Manilla

In de ochtend veilig geland op Shanghai Pudong International Airport. Het was er rustig en zag er allemaal niet al te modern uit. Misschien het tweede vliegveld van Shanghai. Bij de grenscontrole een dig visum gekregen. Ik wist niet dat dat mogelijk was. Als ik de tijd zou hebben, zou ik een dagje Shanghai. kunnen doen.
De transfer desk heeft de vlucht naar Macau verzet. Zelfde vlucht, zelfde tijd, alleen een dag later. In Macau moet ik maar weer zien hoe verder.
In Macau zou ik 45 minuten hebben om over te stappen naar mijn oorspronkelijke vlucht van Philippines Airlines naar Manila.
Buiten even een frisse neus gehaald en een rondje gelopen. Ik had nog Chinees geld en heb wat koffie gedronken en ge-internet.
De vlucht naar Macau ging op tijd. Ik had drie stoelen voor mijzelf. Om 15:00 geland in Macua. Snel door de douane, naar de PAL balie. Die waren gelukkig flexibel en kon nog mee naar Manila. Helaas kon ik deze keer Macau alleen vanuit de lucht zien. Moet ik nog maar eens terug.
Rond 18:00 geland in Manilla. Zoals altijd rumoerig, klam en chaotisch. Wat een verschil met Europa. Azie op zijn best.
Bij de Alamo balie zou mijn vervoer naar het Traders Hotel gereed staan. Dat was inderdaad het geval. Om 19:00 in het Traders Hotel. De rest van de avond niets gedaan en vroeg naar bed gegaan.
De volgende dag zou een lange dag worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 12 Maart 2014
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 2171

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 04 Mei 2014

Grote Pacific reis 2014

Landen bezocht: